Loading...
Filosofie en werkwijze2017-10-09T12:13:03+00:00

Filosofie

NuCall houdt de nieuwste ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. Onze klanten kunnen er zeker van zijn dat hun communicatie-omgeving altijd up-to-date is in deze continu veranderende wereld. Bij NuCall zetten we ons dagelijks in om u het grootst mogelijke gemak en plezier aan uw communicatie te laten beleven – thuis, onderweg en op kantoor.

Onze bedrijfsfilosofie is ontwikkeld op basis van vijf kernwaarden die ten grondslag liggen aan de werkwijze bij NuCall. Onze kernwaarden zijn: “Direct”, “Integer”, “Resultaatgericht”, “Enthousiast” en “Commitment”. Al het gedrag, elke actie en de totale uitstraling van NuCall wordt hieraan geToetst.

  • Open en eerlijke communicatie zonder omwegen;

  • Geen lange wachtrijen of eindeloze keuzemenu’s;

  • Direct contact met onze “dichtbij de klant met kennis” service- en supportafdeling.

  • Continu bewust van het werken met vertrouwelijke gegevens;

  • Actief bouwen aan hechte en sterke relaties met klanten, leveranciers en collega’s;

  • Oprechte interesse in elkaar gebaseerd op vertrouwen en onderling respect.

  • Een klantgerichte “wij zijn pas tevreden wanneer u dat bent”- attitude;

  • Scherpe inventarisatie van uw wensen en eisen voorafgaand aan ieder voorstel;

  • Bewust van prioriteiten en doelstellingen in iedere situatie.

  • Bevlogen en met veel plezier wordt het onderscheidende portfolio gepresenteerd;

  • Gedreven en gecertificeerde professionals zorgen voor enthousiaste contacten;

  • Passie voor snelheid in het proces zonder kwaliteit uit het oog te verliezen.

  • Zeg wat je doet en doe wat je zegt, oftewel afspraak is afspraak;

  • Werken met het einddoel voor ogen volgens de afgesproken werkwijze;

  • Altijd zorgdragen voor een veilige en betrouwbare communicatie-omgeving.

  • Elke actie die binnen NuCall wordt opgepakt en de totale uitstraling binnen NuCall wordt aan bovenstaande 5 kernwaarden getoetst en is dus “DIRECT”.

Werkwijze

Samen met u bekijken we op welke manier uw bedrijf wil communiceren. Bij NuCall draait het maar om één ding: Uw bereikbaarheid, het kloppend hart van uw organisatie. Wij geloven dat dit allesbepalend en vanzelfsprekend moet zijn voor de communicatie binnen iedere organisatie.

Wij zetten niet alleen ons beste beentje voor om tot een voorstel te komen dat voldoet aan uw wensen en eisen. Juist nadat u voor ons heeft gekozen begint ons echte werk. Samen maken wij een planning en uw vaste projectmanager begeleidt het traject tot de oplevering. Na een week hebben wij contact om te kijken of er nog wijzigingen in uw centrale nodig zijn en horen we of alles naar wens werkt. 

Onze missie

Onze klanten te voorzien van innovatieve communicatietechnologie door altijd en overal veilige, betrouwbare en betaalbare bedrijfstelecommunicatie te bieden. Oplossingen die u helpen om zowel de interne als externe communicatie te optimaliseren en in te richten zoals past bij uw organisatie.

Altijd en overal bereikbaar zoals u dit wilt – thuis onderweg en op kantoor.

Onze visie

Wij weten dat wij ons werk goed doen als onze klanten zo min mogelijk van ons merken. Ons doel is dat uw telecommunicatie soepel functioneert, met precies de functionaliteiten die u nodig heeft.

NuCall is pas tevreden wanneer u dat bent en daarom laten wij ons leiden door de belangen van onze klanten:

  • Wij zijn er op gebrand een compleet en up-to-date portfolio te leveren, toegesneden op de wensen en eisen van onze klanten.

  • Wij waarborgen kwaliteit door te werken met A-merken voor onze apparatuur. Onze deskundige, enthousiaste medewerkers zijn gecertificeerd voor de technologie waar NuCall mee werkt.

  • Wij hebben een professionele, deskundige service & supportdesk.

  • Wij willen groot genoeg zijn om kwaliteit en continuïteit te leveren, maar niet zo groot dat u ons niet direct kunt bereiken.

  • Wij zijn altijd alert op de ontwikkelingen in de markt. Wanneer het beter of efficiënter kan dan hoort u dat van ons.

NuCall werkt voor